هوا سرد شده ؛ خیلی . دیگر حتی برای قدم زدن هم زمان ، زمان مناسبی نیست . باید این کنج را دو دستی چسبید . این سقف را چهار چشمی مراقب بود . زمانه ، زمانه ی بدی شده . 

--------------------

پ ن : آرشیو نوشته ها را که مرور کردم ، خیلی بهم برخورد . خیلی از نوشته هایم را بلاگفای خائن پاک کرده . دیگر دلم نمیخواهد بنویسم . دلم نمیخواهد خودم را گول بزنم که اینجا خانه ی مجازی امن من است ! خیلی حرفها داشتم هنوز . خیلی چیزها بود که باید با هم درمیان می گذاشتیم اما نشد . 

-----

دریای عزیز و آرامم

آیه ی مهربانم که نمیدانم این روزها کجایی !

شقایق پرتلاش و معرکه ام 

شیمای مهربان و دوست داشتنی ام 

غزل عاشقم 

و 

زهره بانو ی یکی یکدانه ام !

دوستتان دارم . می آیم و می خوانمتان . 

نوا نوشت :

1- دانلود آهنگ پرنده غمگین- صدای محسن چاووشی

2- Mohsen Chavoshi – Dooset Dashtam

3- Pink Ft Nate Ruess - Just Give Me A Reason.mp3

4- Xaniyar  Khosravi-Omid Daram Hanoz

و یادش بخیر  این یکی : 02 - Ghesmat .mp3

  

ادامه مطلب ...

صبر فریب بزرگیست

عمریست با غوره ها کلنجار میروم

حلوا نمی شوند...

----------------------

Daniel Lavoie : Ils s'aiment

در می زنند . پدر میرود و در را باز می کند . خانم همسایه است با یک کاسه آش نذری . برای منی که عاشق آشم آن هم آش نذری این اتفاق بیشتر به معجزه ای می ماند این وقت صبح . کیان روی دستم به خواب رفته و بهار دارد کنار باغچه ی زیبای حیاط خانه ی پدری برای خودش بازی میکند . پدر میشیند لبه ی تخت و رو به مادر میگوید که برو برای بعداز ظهر آب میوه بگیر تا برویم عیادت  . حال قضیه را جویا می شوم . آقای همسایه ی زمین گیر از درد ! شیمیایی ! تشنجی ! سیاتیک و اعصاب و احتمال فلج ! مگر می شود اینهمه درد یک جا ! بغل گوش ما و من اینجا عین یک بی مصرف عوضی که کاری از دستش برای هیچکس برنمی آید ؟ بغض راه گلویم را می بندد و این اولین آشی است که از گلوی من پایین نمی رود ...

-------------------

پ ن : ولایتم ...

پ ن : برای شفای بیماران و این بار به خصوص برای جانبازان شیمیایی دعا کنیم . 

مهر نوشت : چه کسی می تواند جلوی نوستالوژیک وحشتناک آهنگ بوی ماه مهر را بگیرد . صدا و سیما هر دو هم گذاشته اند روی تکرار و تکرار .