با یقین آمده بودیم

مردّد رفتیم 

"فاضل نظری"


پ ن: نیستم . شاید برای مدتی، شاید همیشه ...


+مو به مو . رضا بهرام 

+sealed with a kiss . کریس دی برگ 

تن ها ی تنها

بهتر شد . 

آنها که آن روز از فحاشی من دلگیر شدند در سکوت مرا ترک گفتند . من هم هر کانالی  را که مطلب روغنفکرانه داشت این اواخر، ترک کردم . من از دنیای شما لفت میدهم، شما از من و عقایدم کناره بگیرید...

اهمیتی ندارد :)


+Fading ازshallu 

+ بارون نم نم . محمد علیزاده 

+پناه آخر . محمد معتمدی 

+ندای عشق. محمدرضا شجریان (میکس seventh soul)

و ریمیکسهایی از آلن واکر :

+strongest . Ina wroldsen

+legends never die (افسانه ها هرگز نمیمیرن. این عالیه)

+darkside( اینم خیلی خوبه)

+Alone pt .ll (و این ...)


رجل سیاسی

دیگه نهایت شمّ سیاسی ما ایرانی ها :

"کار خودشونه"

و سالهاس با همین تحلیل نابخردانه و بزدلانه، شمشیر غیرتمون رو غلاف کردیم و شیفته ی اونی شدیم که پدرمون رو کشته  و مادرمون رو گرفته :)

+Repetitious.باروت باند

مرگ بر آمریکا،هم دولت و هم ملت

 مرگ بر آمریکا و دقیقااااا مرگ بر مردم آمریکا و مرگ بر هرچی بزدله و هرچی نامرده و هرچی گوهه ...

کارم به سران حکومتم نیس. کارم به سیاسیون نیستتتتت. نیاید اینجا برای من از حکومت و سران بگید ...نگید مقصر این بود اون بود . نیاید بگید حقش بود یا نبود. ترامپ حرومزاده ترین بشر روی این کره ی خاکیه. بزدلیه که دومی نداره.تا قیام قیامت  مرگ بر آمریکای جنایتکار تروریست روسپی صفتتتتت... 

با من لطفا در این مورد هیچ بحثی نکنید!!!! تهش اینه دیگه وبلاگمو نخونید . 



یک عدد نادم که منم

امروز خیلی فکر کردم و به ذهنم فشار آوردم تا قسمتهایی از آن ترانه ها  را بخاطر آوردم . 

۲۱ سالم بود. شاید هم بیست، همین حدودها ...

خواستگار آمده بود و با مامانی سر اینکه چرا اذن دخول داده بودشان، درگیری لفظی شدیدی پیدا کردم. رفتم توی اتاق و در را خیلی محکم بستم و کلید را چرخاندم. Case کامپیوتر را روشن کردم و طبق عادت بی درنگ اسپیکرها را ...

آهنگی از barcode brothers بود . "I am sending you an sms " . 

وُلوم دادم. خیلی . خیلی زیاد .

 بعد از آن بلافاصله  Dragostea Din tei ازo-zone وAsereje از las ketchup. آنقدر صدا بلند بود که خودم تهوع گرفته بودم :) 

آهنگ که تمام شد صدای گریه های مامانی را شنیدم. لعنت به من . چرا انقدر وحشی بودم همیشه ی تاریخ. چرا انقد سرکش و پست بودم. چرا هربار عصبی شدم، همه چیز را بی رحمانه به هم میریختم؟!

پ ن :این روزها بهار به اقتضای بلوغ و نوجوانی، گاهی صدایش به مخالفت بالا میرود. به نشانه ی اعتراض گاهی. آنهم بسیاااار کم. دلم که  میگیرد به مامانی فکر میکنم که هر ۶ تایمان به نوبت ....

اگر به آن روزها توان برگشتنم بود .... لعنت به ما بچه ها 


Godless

ناراحت کننده‌س زمانیکه یک نفر به خودش میگه: 

بسه دیگه، یکم واقع بین باش احمق!

پ ن : از خدا دلخورم  چون اون چیزایی میدونست که من نمیدونستم‌. با این وجود من رو تو اون شرایط قرار داد بدون اینکه بخوام !!!!! ناراحتم که نمیتونم نماز بخونم از سر لج ...


+مغرور و عاشق. پازل باند 

و

http://dl.mynicemusic.com/Archive-97/A/Arijit%20Singh/Single/Arijit%20Singh%20-%20Tum%20Hi%20Ho%20%28Shahab%20Abbasi%20Remix%29.mp3

و لعنت الله علی قوم الظالمین

از آموزشگاه برمیگردم. سردم است . به خانه که می رسم کمرم را به شوفاژ نزدیک می کنم . زانوهایم را به سینه میچسبانم و دستانم دورشان حلقه می شود. گرم نمیشوم. پتویی  را از کمد بیرون می آورم و دنبال خودم روی زمین میکشم، دور خودم میپیچانم و دوباره کمرم را به شوفاژ میچسبانم. پاهایم تا زانو توی برف است. چگونه دستهای مشت شده و پیکر یخ زده ی" فرهاد "  را میتوانم از یاد ببرم. پریشانی موهایش را ...؟
 مگر خدا جنس دلش از چیست؟؟؟!!!
مگر ....
هیییییچچچچ ، چشم. لال میشوم.

از دست‌های گرم تو
کودکان توأمان آغوش خویش
سخن‌ها می‌توانم گفت
غم نان اگر بگذارد....
بخشی از شعر. احمد شاملو 

+sleepsong.secret garden
................................‌................
https://www.hamshahrionline.ir/photo/471654/%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1-%D8%AA%D9%84%D8%AE-%D9%84%D8%AD%D8%B8%D9%87-%D9%BE%DB%8C%D8%AF%D8%A7-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D9%BE%DB%8C%DA%A9%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%AE%D8%B3%D8%B1%D9%88%DB%8C-%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%A8%D8%B1-%DB%B1%DB%B5-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%87-%D9%85%D8%B1%DB%8C%D9%88%D8%A7%D9%86%DB%8C