مای هارت بیتس

مربی شصت و چند ساله ام، طول و عرض  استخر را کرال پشت میرود و به من که میرسد خیلی آسوده  رو به من :«دیدی؟ آروم باش و بدنت رو سفت نگیر .خب؟» 

من :چشم 

همین من، بعد از چند متر کرال در حالیکه تمام آب استخر را با هر حرکت دستم، روی  سر و صورت خود ریخته و دو سه لیتر آب استخر را نوش جان کرده ام  در حالت نمیه غرق با ضربان قلب بالااااا :«خو....ب....بو....ههههد...م؟ » 


+خدایا به من کمک کن . کمک کن موقع شنا، اینهمه آب استخر نخورم .مرسی 


نظرات 3 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 1 فروردین 1402 ساعت 21:05

سلام
نوروز تون پیروز
سال نو و بهار نو بر شما و خانواده محترم مبارک باد

همچنین برادر ارجمند
سال خوبی داشته باشین

حسین دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت 07:09 https://darfarasoyzendegi.blogsky.com

سلام و درود
از قدیم قدیما گفتن آب نطلبیده مراده نوش جان حداقل بعد نوشیدنداب بگو سلام بر حسین
پیشاپیش فرا رسیدن سال نو رو بهتون تبریک میگم

من همیشه وقتی خیلی تشنه م و آب مینوشم سلام میدم به امام حسین مظلوممون چلی آب استخر
سال نو شما هم سال خوبی باشه براتون برادر ارجمند

علی یکشنبه 21 اسفند 1401 ساعت 22:02

حالِ خوبتو به هیچ اتفاق و شرایطی گره نزن
خوب بودنای بی واسطه موندگارترن....
شبت طلا بانو

خوب بودنای بی واسطه .‌‌‌‌‌ ..
چ عالی گفتین
شب و روزتون خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد