به ناخن و خون ...

نیازمندی ها:

پاک کننده ی سریع و مطمئن خاطرات، مرداد ۹۵ تا به امروز...تمام زندگیم اصلا .‌. تمام تمامش 

دلم میخواد با یکی حرف بزنم ...احتمالا دیگه اینجا هم ننویسم. به کل مجاز رو بذارم کنار ... 

پ ن: قطعا اگه الان ماشین داشتم، میرفتم خودمو از یه کوه با ماشین مینداختم پایین. در حالیکه Faunاز اولافور آرنالدس رو با صدای بلند گوش میدادم و بلنننند گریه میکردم برای خودم ...

+Million years ago ازAdele

+only time ازEnya

+کازابلانکا. مکس استاینر

......فعلا خداحافظ .....


سی نما

یک عدد فیلم بین قهار هستم که امشب برای دومین بار در عمرش، با دختر ۱۲ ساله و پسر خوشمزه ی ۷ ساله اش رفت سینما. برای حدود دو ساعت پس از مدتها، گذر زمان را و غصه ها و دردها و سراسیمگی و پریشانی را از یاد برده بودم. 

پ ن ۱: بار اول کلاس پنجم بودم که رفتم سینما اون هم با مدرسه. رفتیم "مریم و میتیل" ببینیم. فیلم خراب شد. برای ما "دو روی سکه " پخش کردند. گیج رفتیم نشستیم، گیج تر پاشدیم برگشتیم خانه. 

پ ن ۲: به خودم وعده دادم هرماه دست کم یکی دو بار بروم بعد از این، آنجا توی تاریکی از صفحه ی بزرگ و صدای بلندددد لذت ببرم. 

+ Fou از شاهین نجفی

بیهودگی

پنجه ی پای چپم  رو میگیره تو دستش :"خودت متوجه میشی؟ دائما داری پاتو تکون میدی. همیشه.خسته نمیشی؟"

-اوهوم. اما متوجه نمیشم که داره تکون میخوره. و در واقع خسته هم نمیشم چون حواسم بهشون نیس اینجور وقتا. 

=یعنی خودت نمیخوای تکونش بدی اما ...

-اوهوم. کاملا ناخواسته س

=عجببببب

پ ن : کجاش عجیبه . هیچم عجیب نیس . عجیب این دنیاس .عجیب آدمهان. عجیب رویدادهای مسخره ی زندگی ان

+گذشتن و رفتن پیوسته . گروه بُمرانی



ما حرام لقمه های ایرانی :)

ما ایرانیان استااااد حرفهای قشنگ و رفتار زشتیم ...

روی کالا اتیکت میزند ۲۵ تومن. به همین حساب، شما خرید میکنی. کارت میکشد ۳۰ تومن.

 - عه پس چرا؟ 

=خانم اون اتیکت واسه قبله. الان ۳۰ تومنه .

 و کالاهای دیگر و اجناس دیگر و کاسبان دیگر و دله دزدهای دیگر .... 

حالا همین فروشنده، در محفل های خانوادگی و دوستانه، به مسئولین کشور تهمت اختلاس و دزدی و فساد مالی و چه و چه میزند.و نطق و سخنرانی که آااای پدرسوخته ها چه میکنند. مادر بوق ها چه کرده اند... 

خب برادر من !اخوی!!!! مسئول که از فضا نیامده . برادر من بوده، پدر تو بوده، پسرخاله ی مان بوده، دختر عمه مان، همسایه و همشهری ما. یک ایرانی آریایی اصیللللل بوده .

 تویی که از ۵ تومان شروع میکنی تا ۱۰۰ تومان، میکشی روی اجناس مغازه ی فکستنی ات !!! او که آن بالاها رفته نشسته، کلاه گشادتری سر من و تو میگذارد و میلیون برایش رقمی نیست.

تو از حوض گل آلود ماهی میگیری، او از دریای طوفانی نهنگ صید میکند.

 تو هم آن بالا بالاها بروی همینی. پس زررررر نزن. کم فروشی و گران فروشی ات را بکن عزیز من ...همه ی مملکت غارتگر شده اند. از جیب هم میدزدیم. عین خیالمان هم نیس


بعد از این ضرر ...

همیشه لذتی  که از تصنیف ها و آوازهای سنتی دشت میکنم به مراتب بیشتر و فراتر از موسیقی ملل و حتی موسیقی و ترانه های امروز وطنیه. میخوام بگم واااقعا مزه ش یه چیز دیگه س.زمانی که غرق شنیدن آواز و سوز اون صدا و موسیقی ام، همزمان به شعر توجه میکنم، و شاعری رو متصور میشم  که سالهای سال پیش از پدرِ پدرِ پدر جد من یه گوشه نشسته و اینو سروده . 

برای مثال، وقتی تصنیف" از کفم رها "با صدای استاد شجریان( که الهی من دورش بگردم)رو میشنوم،هربار و هربار و هربار به استیصال نهفته ی شاعر (که کسی نیست جز عارف قزوینی)در این شعر می اندیشم و با تمام وجود باهاش همزاد پنداری میکنم. این درماندگی و تنگنای عجیب رو ...

خلاصه خیلی خیلی خیلی عالیه این تصنیف ...

صبحانه ی گلوگاه پنهانیِ منی ...

‏ای کاش اون لحظه ای که دارم حرف دلمو به یکی میزنم،یه نفر پیدا بشه با پشت دست بزنه تو دهنم بگه خر نشو ،آدم نشدی هنوز...

یکی از بهترین بازخوانی های ترانه ی با من برقص ... از لئونارد کوهن :

https://m.soundcloud.com/walid-cherifi/misstress-barbara-dance-me-to 

+life ازzivert 


مثل حباب

فقط اونجا که محمود دولت آبادی میگه: مغزم، مغزم درد می کند از حرف زدن، چقدر حرف زده ام، چقدر در ذهنم حرف زده‌ام.

پ ن: 

آدمی که دل کندن بلد نیس باید جوون کندنو یاد بگیره!


+the last waltz از کینگ رام 

+AgainازArchive


Mr Mean

مردی که زن عصیانگر و خبرساز رو قهرمان خطاب میکنه و با تماشای کلیپ هنجارشکنی یه زن، با ولع میگه: . بنازمش، این شیر زنیه .... اما به همسرش آزادی عمل نمیده، اجازه نمیده رنگهای شاد بپوشه، اجازه نمیده چند ساعت با خودش خلوت کنه یا تنهایی جایی بره و ...و....آقای پَستِ...

بشنوید:

+Mr Mean . علی عظیمی 

+نوبهاری . محسن نامجو

+lady lady lady.جو اسپوزیتو