هوا سرد شده ؛ خیلی . دیگر حتی برای قدم زدن هم زمان ، زمان مناسبی نیست . باید این کنج را دو دستی چسبید . این سقف را چهار چشمی مراقب بود . زمانه ، زمانه ی بدی شده . 

--------------------

پ ن : آرشیو نوشته ها را که مرور کردم ، خیلی بهم برخورد . خیلی از نوشته هایم را بلاگفای خائن پاک کرده . دیگر دلم نمیخواهد بنویسم . دلم نمیخواهد خودم را گول بزنم که اینجا خانه ی مجازی امن من است ! خیلی حرفها داشتم هنوز . خیلی چیزها بود که باید با هم درمیان می گذاشتیم اما نشد . 

-----

دریای عزیز و آرامم

آیه ی مهربانم که نمیدانم این روزها کجایی !

شقایق پرتلاش و معرکه ام 

شیمای مهربان و دوست داشتنی ام 

غزل عاشقم 

و 

زهره بانو ی یکی یکدانه ام !

دوستتان دارم . می آیم و می خوانمتان . 

نوا نوشت :

1- دانلود آهنگ پرنده غمگین- صدای محسن چاووشی

2- Mohsen Chavoshi – Dooset Dashtam

3- Pink Ft Nate Ruess - Just Give Me A Reason.mp3

4- Xaniyar  Khosravi-Omid Daram Hanoz

و یادش بخیر  این یکی : 02 - Ghesmat .mp3

   

09102013934.jpg

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد