من یه کاکتوسم

از دور مقبولم 

از دور محبوبم و جذاب 

از چند فرسخی دلتنگم میشن 

از چند قدمی، خواستنی ام 


+از خودم بدم نمیاد چون آدم بدی نیستم فقط موافق میل و طبع خیلیا نیستم که اونم مهم نیس دیگه ...


پیشنهاد شنیدن:

+ عشق همین بود. مجید سالاری 

+من وجودم مال تو . طاهر قریشی 

+ He is از Ghost 

+Seeing blind از niall horan 




نظرات 3 + ارسال نظر
اسماعیل چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 ساعت 18:40 http://www.fala.blogsky.com

نزدیک شدن مسئولیت می آره!... هرکسی آدمش نیست!

قبول دارم

علی دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 17:05

آهنگ قریشی فوق العاده بود...

علی دوشنبه 5 اردیبهشت 1401 ساعت 16:53

لحظه‌ها را دریاب
زندگی در فردا نه
همین امروز است
راه ها منتظرند تا تو
هرجا که بخواهی برسی
لحظه‌ها را دریاب
پای در راه گذار ...
رازِ هستی این است....
سلام بانو عصر ابری و بارانیت بخیر و شادی لحظه های نابی برات آرزو میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد