موضوع انشا: اگر مرد بودید

من اگر مرد بودم، اگر زن داشتم، اگر همسرم با خانواده ام خوش رفتار بود و به آنها بیش از خانواده ی خودش اهمیت می داد و رسیدگی میکرد،اگر پس از سالها هنوز سنگ خواهران مرا به سینه میزد و هوای مشکلاتشان را داشت، اگر مرا ترغیب به دستگیری از برادرانم میکرد، اگر مدام زیر گوشم تکرار میکرد:" برادرت است، حرمتش را نگه دار"...

اگر مثلا امشب برای پذیرایی از عده ی زیادی از آنها که دعوتشان کرده بود، سنگ تمام میگذاشت و تمام مدت به روی آنها لبخند میزد و تعارفشان میکرد، اگر همسرم از صفر تا صد این پذیرایی را به تنهایی انجام داده بود و پس از رفتن مهمانها به جمع کردن خانه مشغول می شد؛ درست است شاید لنگهایم را روی هم میگذاشتم و روبروی تلویزیون کانال عوض میکردم،اما قطع به یقین تشکر از او را فراموش نمیکردم. 

+salt . Ava max

+Blue. Tiesto & stevie  Appleton

+دلبستگی . امیر عظیمی 

و

«میمون رقاص» ترانه‌ای از هنرمند اهل استرالیا تونز اند آی است که در ۱۰ مه ۲۰۱۹ منتشر شد. این ترانه در چارت‌های استرالیا، اتریس، بلژیک، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، هلند،نیوزلند، نروز، آفریقای جنوبی، سوئد، سوئیس، و بریتانیا به رتبه یک دست یافت و به یکی از پرفروش‌ترین ترانه‌های ۲۰۱۹ بدل گردید. این ترانه در جایزه موسیقی آریا در سال ۲۰۱۹ نامزد هفت جایزه مختلف شد.


TONES AND I

DANCE MONKEY

را دانلود کنید و نیز بشنوید کاور آن را با صدای Ariann Palazetti 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ساعت 07:26

سلام ارغوان جان پیشاپیش شب یلدا را تبریک میگم....آهنگ ها عالی بودند ...آخر هفته زیبایی داشته باشی..

سلام . ممنون
همچنین شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد