B-modem

تناسخ یعنی :

من باد میشم،میرم تو موهات 

حرف میشم ،میرم تو گوشات

فکر میشم،میرم تو کله ت

بنز میشم،میرم  زیر پات 

فقر میشم، میرم تو جیبات 

گرگ میشم،میرم تو گَله ت

برق میشم،میرم تو چشمات

اشک میشم،میرم رو گونه ت

زلف میشم،میام رو شونه ت

سیگار میشم،میرم رو لبهات

دود میشم،میرم تو ریه ت ...

تناسخ عاشقانه البته ... 

اینکه هرجا هست، بخوای خودت رو به هر شکلی ربط بدی بهش!

---------------

+راستی !

تکلیف من و ماهایی که مودم خانگی نداریم چیه حاجی؟!

--------------

+Fields of gold . Sting 

+صیاد. بالزن 

+yuve yuve yu . The Hu(عاشق اینم .ببخشید :) )

نظرات 4 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی سه‌شنبه 12 آذر 1398 ساعت 16:38 http://fala.blogsky.com

صیاد خوب بود.
اون ترانه ی the hu به زبان چینیه؟

The Hu یه گروه متال خفنننن به زبان مغولیه من گاهی آهنگاشونو گوش میدم

پویا پنج‌شنبه 7 آذر 1398 ساعت 00:17 https://imyou.blogsky.com/

منظورت اینه که بیانگر حالش میشیم؟از جزئی ترین تا اصلی ترین و میتونیم زشتیای زندگیشو زیبا کنیم؟

نه ...
ببین وقتی کسی رو بیش از اندازه بخوای گاهی به این فکر میکنی حاضری به هر شکلی توی وجودش یا توی زندگیش حل بشی
مصطفی مستور یه جایی نوشته بود که : کاش در خونتون بودم. کاش دستگیره ی اون دری بودم که هر روز بهش دس میزنی. کاش زمین کوچه تون بودم که از روش رد میشی و ...

این حل شدن در او ...
این یکی شدن در او، اویی که خیلی وقتا دلش شما رو نمیخواد یا حواسش اصلا به شما نیس...

علی چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 18:58

سلام ارغوان
تهران ایرانسل وصل شد.
انشاالله برای شما هم وصل میشه....
شب پاییزی زیبایی داشته باشی...
پستت عالی بود... آدم یجوری میشه با کلی احساس زیبا که ناخداگاه لبخند رو صورت می نشونه...

ممنونم
شب و روزتون زیبا
ممنون از اینکه میخونید

انیران چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 16:13 http://tutiehend7007.blogfa.com

ما نگاه می کنیم!

اوهوم
همون ماهیچ،ما نگاه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد