بودنت هنوز مثل بارونه ...

صدایم برای خواندن خوب نیست. بچه ها را ناهار دادم و فرستادم مدرسه. هدفون را گذاشتم روی گوشم و با ولوم بالا گوش کردم. 

 بلند بلند خواندم :"باغ من سرده، همه ی گلاش پژمرده دونه دونه" ...

هوا ابری و گرفته و سرد

خانه خالی 

خواااااندم. آسوده شدم .آخیش ...

+پرتقال من  .طاهر قریشی

+محبوب زیبا. طاهر قریشی

+تکرارم نکن. شادمهر عقیلی

+ My way . Frank sinatra

+schicksalas melodie . Roland kaiser

+(Her sey fani. Tarkan(mahmut orhan remix

+self control.Raf

+Al Bano & Romina power. Liberta

+آی دکتر. علی عظیمی

+پناهنده. علی عظیمی

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی دوشنبه 29 مهر 1398 ساعت 14:29 http://fala.blogsky.com

خیلی ممنون بابت پیشنهادهای موزیک.

خواهش میکنم. برقرار باشید

علی یکشنبه 28 مهر 1398 ساعت 17:38

سلام عصر پاییزی بخیر...تکرارم نکن شادمهر عالیه

سلام
ممنونم. روزگارتون خوش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد