The walk

چاوشی که برای سریالها خواند، انگار در دلم به یکباره مرد. آن آتش عجیب و هیجان، آرام آرام که نه، خیلی یکدفعه و آنی خاموش شد. اصولا اینگونه ام. تعصب و علاقه ی شدید هر کسی در من، بزودی بدل به حس تملک و حسادت میشود و در نهایت از آن فرد انتظارات و توقعی گاهاً خودخواهانه دارم .

مثل این بود که چاوشی با خواندن تیتراژ سریال و فیلم، به من خیانت کرده باشد. چرا که این حرکت را نمیپسندم. فکر میکردم چاوشی برای معروفیت و محبوبیت به این برنامه ها محتاج نیست...اما این عمل را برای شهرزاد و ...مرتکب شد. 

امروز با انتشار  "بندباز" ،در دل گفتم:" کجا بودی اینهمه وقت؟"

+بندباز چاوشی را بشنوید و حتما موزیک ویدیو آنرا هم ببینید. عالیست...

دمت گرم چاوشی .ممنون 

نظرات 2 + ارسال نظر
اسماعیل بابایی پنج‌شنبه 16 آبان 1398 ساعت 07:26 http://fala.blogsky.com

به نظرم حداقل چندتا از ترانه های چاووشی در شهرزاد جزو بهترین کارهاش هستن و به شخصه خیلی دوستشون دارم.
به اش امیدوارم.

من چون اون سریال رو دوس نداشتم، از چاوشی دلخور شدم حتی که چرا اون ترانه ها رو برای اون .....
در این حد مالکم :)

علی چهارشنبه 27 شهریور 1398 ساعت 13:58

سلام آهنگ زیبایی بود...لحظه هات با آرامش عصرت بخیر

ممنونم. همچنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد