دربی

و رنگ ها همگان قرمز
سماع مولویان قرمز
جهان کران به کران قرمز
که رنگی از رُژ گلگونت
هنوز بر لب این جام است

.....

خدایا خدایا خدایا پرسپولیسی شو امروز :/

http://dl2.bikalammusic.com/old-links/single-track/Gregorian-Brothers-In-Arms---bikalammusic.com.mp3

نظرات 2 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 10:30

خب من از اول بیشتر درگیر درس و کتاب الانم هم همینطور ...فوتبال هم تیم ملی میبینم....خیلی برام جالبه دوستانی که با فوتبال عاشقی میکنند....باید حس قشنگی باشه

بله حس خوبیه . هیجانش کشنده س گاهی. چون با کَل کَل حیثیتی میشه ی وقتایی. ما هیچوقت بزرگ نمیشیم :(

علی پنج‌شنبه 5 مهر 1397 ساعت 10:01 http://for-spouse.blogfa.com

سلام ارغوان جان....من که فوتبالی نیستم...انشاالله تیم مورد علاقت برنده باشه...

سلام
من نمیتونم درک کنم چطور کسی فوتبالی نیس ی وقتایی. من تصورم اینه حتی آدم خوارها هم یه عده ایشون حتما طرفدار آبی هان . و یه درصد بالایی ازشون قررررمزن...
اصن بشر اولیه در اولین طراحی ها و حکاکی هاش تو دل غارها قطعا با یه نماد یا نشونه ای گفته "فقط قرمز"
پرسپولیسی شو برادر . خیلی حس خوبی داره پریپولیسی بودن :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد