بعد که می آیی بنویسی میبینی ای داد بیداد ...آنهمه لغت و حرف و کلمه را از یاد برده ای و هیچ چیز نمانده برای نوشتن ....

از آنهمه گپ و گفت ...

ایراد کار همینجاست . خلوتی اینجا آدم را بیمار و بی ذوق میکند . یک طوری شده که بنویسی هم بیفایده است ...

_ من حالم خوب است  ... یک کانال ادبی هم توی تلگرام راه انداخته ام . خودم را با سروسامان دادنش مشغول کرده ام ...

_ دانشگاه را هم دارم . بچه ها ...کیان و بهار هم خوبند . من هنوز همان مادرم که بودم . منزوی و عصبی و تخس :) 

_ اینستاگرام ملعون را حذف کرده ام . 

_ مدتهاست کتابی نخوانده ام . یک عزیز دلی چند جلد کتاب برایم هدیه آورده . ابلهانه  نمیخوانمشان . باید یک روز یک فنجان چای بریزم و بتمرگم چند ساعت مداوم و یک نفس فقط کتاب بخوانم ...

نظرات 5 + ارسال نظر
علی شنبه 3 تیر 1396 ساعت 09:46

علی سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 05:00

علی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 21:33

https://telegram.me/joinchat/B0_amkDXQsjxa6MTu65Htg
لینک کانال یکی از شاعران مشهده دوست داشتی ادش کن...

علی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 11:45

ارغوان جان بهت تبریک میگم عالیه کانال شما مطالب ناب و دوست داشتنی قرار دادی...قسمت ارتباط با مدیر هم بزار شاید مطالبی ارسالی خواندگان باشه که دوست داشته باشی....

ممنون از توجهتون بزرگوار

علی پنج‌شنبه 18 آذر 1395 ساعت 09:22 http://for-spouse.blogfa.com/

سلام ارغوان جان در صورت امکان لینک کانال ادبی تلگرامتو برام ارسال کن...ممنون میشم

Telegram.me/abr_bad_baran

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد