33

فقط یک سال پیرتر شدم ...


نظرات 9 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 4 آذر 1398 ساعت 14:55

براتون سلامتی و
دلخوشی آرزومندم و
میلادتون خیلی مبارککککک

این پست سال ۹۵ . الان ۳ سال پیرتر شدم :)

Baran یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 15:42 http://haftaflakblue.blogsky.com/

آخی..ارغوان بانوی آذرماهی ام
میلادت مبارک

عزیزم

منیر جمعه 12 آذر 1395 ساعت 22:52 http://behappy.blog.ir

سلااااام.
من چه دیر رسیدم.
خوشحالم که برگشتی.
تولدت مبارک عزیزم

عزیزمی منیر جاااااان

یه دوست سه‌شنبه 9 آذر 1395 ساعت 15:12

غاری یک نفره ام
در طبقه ی دوم آپارتمانی
در محله ای شلوغ
صبح ها
بیرون می زنم از خودم
دنبال کوهی
که جا برای غاری یک نفره داشته باشد
شب ها
بر می گردم به خودم
آتش روشن می کنم
و روی دیواره هایم
طرحی می کشم
از معشوقه ای
که ندارم

ح

ح دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 11:43

خدا خوب آفریده ... خودت دیگه چیزی نذار روش ...

از بهار و کیان چه خبر؟ خوبن؟
خودت روبراهی؟

یه سر به ما بزن .

نه تلفنی دارم ازت نه نشونی ...کجا سر بزنم

Duman دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 00:54

Iyi ki dogdun arghavan

ممنونم . احتمالا تبریک تولد بود دیگه

ح یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 18:14

تولدت مبارک ...
بازم ناله میکنی که؟ ...

ارغوان رو خدا وسط ناله افرید گمونم... ممنون از تبریک ...

ح یکشنبه 7 آذر 1395 ساعت 11:39

سلام ...


یادت به خیر ...

یاد شما هم بخیر

علی پنج‌شنبه 4 آذر 1395 ساعت 16:41

ارغوانم
سبز ترین خاطرات از آن کسانیست که
در ذهنمان عاشقانه دوستشان داریم
تولدت مبارک....

ممنون برادر بزرگوار ...ممنون از بودنت ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد