برخیز که غیر ازتو مرا دادرسی نیست ...

از ٢٠واحد ، زبان سه واحدی را هجده و مالیه ی عمومی دو واحدی را نوزده شدم .با معدل ١٩/۶٠ از ترم یک پوست انداختم و ٢۴واحد برداشتم برای ترم دوم .در نشریه ی محلی برادرم ،یک ستون متعلق به من است .یک جور ستون زنانه ی عامه پسند است که دوستش دارم .مسؤلیت نمایندگی ... را برعهده گرفته و بزودی حسابی سرم شلوغ میشود و از این بابت است که کمترمیرسم بیایم اینجا.حالا میفهمم چقدر بهینه میشود روزها را پشت سر گذاشت  :)

* آهنگهای اجرا شده توسط محسن چاوشی و عزیزهمزبان و همتبارم  سیناسرلک تمام گوش و هوش مرا گرفته اند .به سناریوی شهرزاد بدجور میخورد این تلاقی سنت و مدرنیته ...

*خرید بچه ها برای عید در پیش است . هنوز بازار نرفته خسته ام و پاهام گزگز میکنند .


*برخیز را با صدای سینا سرلک بشنوید .با چشم بسته و هندزفری و تپش قلب ... 

http://dl.nex1music.ir/1394/11/08/Sina%20Sarlak%20-%20Barkhiz.mp3

نظرات 6 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 21:42

, روزگارت برمراد
روزهایت شاد شاد
آسمانت بى غبار
سهم چشمانت بهار
بزم عشقت پر سرور
بخت و تقدیرت قشنگ
عمر شیرینت بلند...
روز جهانی زن بر شما مبارک...

ممنووووووونم علی جان.همچنین برای شما عزیز خواهر .برادر خوب من.

یه دوست شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 08:44

تو میروی
قطار می رود

تمام ایستگاه میرود

و من چقدر ساده ام

که سالهای سال

در انتظار تو

کنار این قطار ایستاده ام

و همچنان

به نرده های ایستگاه رفته

تکیه داده ام.

...............................
الحق که لری
از اون کله خرای نره خر ...
کصافط
عوضی
...............
...
...
هر روز قرار می گذارم با خود

اما سر هر قرار جایم خالی ست

من یک نفر ''یه دوست ''داشتم همش .جالب اینجاست که با صدای یراحی همیشه به یاد اونم هرجا که باشم .به من میگفت هناسم .من یک بختیاری دلیرم. یک شیرزن بختیاری .اوهوم

علی جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 22:34

این همه حسود بودم و نمی دانستم
به نسیمی که از کنارت
موذیانه می گذرد
به چشم های آشنا و پر آزار ٬
که بی حیا نگاهت می کند
به آفتابی که فقط تلاش گرم کردن تو را دارد ٬
حسادت می کنم ..
من آنقدر عاشقم
که به طبیعت بد بینم
طبیعت پر از نفس های آدمی است ٬
که مرا وادار می کند حسادت کنم
به تنهایی ام
به جهان
به خاطره ای دور از تو ..
همیشه شاد و سر بلند باشی.....

سهیلا شنبه 1 اسفند 1394 ساعت 07:23 http://nanehadi.blogsky.com/

چقدر خوب. چقدر از نمره هات خوشحال شدم. انشاله به امید موفقیت های بیشتر.

این از لطف بزرگواری توا عزیز دلم که از موفقیت من خرسند میشی .برقرار باشی عزیز

منیر شنبه 24 بهمن 1394 ساعت 22:22 http://20tir.blog.ir

سلام ارغوان جانم.
به نظرم اگه استفاده بهینه همراه با بقیه لذتهای زندگی باشه عالیه.
من معمولا استفاده بهینه می کنم اما گاهی احساس می کنم اون قدر حواسم به این بهینه سازی روزهامه که خود خودم رو فراموش می کنم.
دلت پر از شادی عزیزم

عزیز دل ... یادم میاد قبل از تولد بهار تا وقتی بهار سه ساله بود ،تا بیست و شش سالگی ،وقتی کارهای ثبت نام آموزشگاه برعهده م بود خیلی سخت به من میگذشت .اون صبح زود برخاستن ها .اون وقت و بی وقت پاسخگو بودنها .الان قراره برگردم به همون روزها با وجود کیان و سی و دو سالگی .ذوق دارما اما گمونم خسته شم ولی خب از این بطالت خیلی بهتره ... به خودت برس منیر .ما یه منیر خانم دسته گل که بیشتر نداریم .

مگهان پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 16:32

مطمین بودم معدلت به این خوبی خواهد شد نمیدونم چرا بعد تاهل و بعد مادر شدن خانومها پشتکارشون بیشتر میشه، من هرگز انگیزه ی گرفتن نمره های خوب ندارم!!! نمی دونم چرا؛)

خوشحال برای روزهایی که بهینه به می گذرند.

عزیززززم .شماره ات را ندارم .شماره تلفن ات .شماره تلفن ات ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد