ختم 93

خب بهترین کار در این لحظه اعتراف به این است که : آقا ! من نتوانستم حرفها ، اینهمه حرف جمع شده ی آخر سال را توی یک پست بنویسم و عاجز و درمانده آمدم اینجا اعتراف کنم که خیلی حرف داشتم برای گفتن و نشد . خب و صد البته که برای همه تان سال خوشی و سرشار از خوشی و باز هم خوشی و بیشتر از هر چیزی لبخند آرزو میکنم . و امیدوارم مهمانهایتان برایتان جای خالی بگذارند توی تعطیلات برای لذت و کامیابی از بهار . و ارزو میکنم برایتان بهترین لحظه ها را در کنار کسانی که دوستشان دارید و منتظر بوده اید ببینیدشان .

 و مجردها ! آی مجردها ! امیدوارم عشق بیاید یک گوشه ای خفت گیرتان کند و باقی قضایا :)

و متاهل ها ! آی متاهل های مظلوم ! روزگارتان شاد و شاد و شاد و باز هم شاد !

دیدید من هم بلدم حرفهای خوب خوب و پر انرژی بزنم ؟!:)

در آخر با جدیت تمام از خدا میخواهم حال همه ی مردم دنیا را خوب کند . و به داد همه برسد . و ما ایرانی ها را کمی راستگو تر و منصف تر کند و به دل هایمان رحم و شفقت و مهربانی هدیه کند و بیش از این ما را به حال خودمان رها نکند . والا به خدا . دیدید که طرز فکرهایمان را توی محیط های مجازی که نشرش میدهیم . ما ایرانی ها خیلی داریم بد میشویم . خیلی غریب و از خود مچکر شده ایم . کمی خوب بشویم .


* سال 94 خوبی برایتان آرزومندم .

** از سیاوش و آلما بیخبرم . تو رو خدا به این بیخبری خاتمه بدید!!!!

 

نظرات 4 + ارسال نظر
آلما پنج‌شنبه 13 فروردین 1394 ساعت 07:23

سلام بانو ارغوان
اول از همه سال خوبی براتون آرزو میکنم در کنار خانواده خوب ومحترم
بعدش بخاطر غیبت طولانی مدت از صمیم قلب عذرخواهی میکنم خواهر جان
چنان 93روزای آخر منو فیتیله پیچ کرد ک از همه عزیزانم بیخبرموندم
دوستت دارم خواهر گلم و برات روزای شاد و پر از آرامش آرزو میکنم
میبوسمت وبازعذرخواهی
راستی رمز فراموش کردم مطلب رمز دار نذار جان آلما

وای آلمای عزیزززززززززززززززززم . خوشحالم کردی .
فدای تو بشوم . سال نوات مبارک عزیز دلم :)

امین شنبه 1 فروردین 1394 ساعت 02:33 http://pll.blogsky.com

سلام سال نو شما مبارک باشه

سلام امین جان . سال نو شما هم مبارک . سال خوبی پیش رو داشته باشی

شیما چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:01

یعنی 93 تموووووم شد ؟ من که باورم نمیشه متاهل مظلوووم
برات یه عالمه ارزوهای قشنگ دارم...ایشالا زود مادر شوهر بشی

:فدات بشم

shahab چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 17:10

سلام عزیز به وبلاگ منم سر بزن و نظرتو راجع به تبادل لینک بگوhttp://twelfh-imam.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد