بخت پریشان ...

این روزها زیاد فیلم میبینم . فیلم های 2014 که از دست برادرم به دست من می رسد . تازه دارم ایمان می آورم که سینمای ما سینما نیست . حیف از وقت و تمرکزی که بگذاری برای دیدنشان . امروز چنان بند بند وجودم درگیر یکی از این فیلم ها شد و چنان لیتر لیتر اشک ریختم که دلم نیامد نیایم و اینجا نگویم :" که دلم میخواهد هزار بار این فیلم را ببینم ".


Fault in our stars Official Poster.jpg

نظرات 6 + ارسال نظر
شقایق یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 19:35

بروم.. همین حالا بروم ببینم

کاش می شد با هم ببینیم

گلابتون بانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:11 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

این جوری که تو گفتی دلم خواست ببینمش!

تازه باید کنارم باشی ب جرات میگم ساعتها میتونم راجع بهش حرف بزنم .اینا ک چیزی نیس.ببینش حتما

شازده کوچولو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:08

ضمنا . داداشت مثل خودت ممهربون و نازنینه

نه همچین

شازده کوچولو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:05 http://24989.blogfa.com

سلام نازنین . چه جالب منم دارم کتابش رو میخونم ... با عنوان خطای بخت ستارگان ما
نویسنده : جان گرین
مترجمان : میلاد بابا نژاد / الهه مرادی
ناشر : پیدایش
به امید خدا ، قراره بعد خوندن کتابش ، فیلمش رو هم ببینم .
البته تعریف فیلمش رو از مدیرگلمون(دکتر سادات) هم زیاد شنیدم

آفرین ب تو،احسنت ب مدیر جان

شیما شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 15:35

منم این فیلمه رو تازه دیدم ..اما باورت میشه اصلا یادم نمیاد چی بووود

امین جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 13:48

سلام
راستش من این روزها یعنی از خیلی وقته پیش سریالهای زیادی نگاه میکنم
ولی چون سرعتم زیاد بالا نیست و حوصله فیلم ندارم سریال دانلود میکنم هرشب

سلام ؟شما ؟:)
سریال نه . فیلم سینمایی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد