جرم از تو نباشد ، گنه از بخت رمیده ست ...

اینکه یک شخص یا گروهی نمیدانم روی چه حسابی برای پوشش یک سال ات رنگ تعیین کنند مسخره است . و مسخره تر آنکه تو هم بروی سرک بکشی توی مغازه ها و از این پاساژ به آن پاساژ که : چی شده ؟ کیف قرمز عنابی ! دارید ؟ کفش ؟مانتو ؟شال ؟ و اسفبارتر اینکه چه پوستت تیره باشد و چه روشن و چه بهت بیاید و چه نیاید برای حفظ کلاس هم که شده باید رنگ مویت ، رنگ رژ ات و حتی رنگ ساپورت و حتی تر رنگ لاک ! ات این رنگی باشد که به روز و امروزی باشی وگرنه یک املی ...!؟

و آدم ها یک شکل میشوند و این یکی به آن یکی فخر میفروشد که من قرمزش عنابی تره ، تو بیشتر به زرشکی میزنه ... و باور بفرمایید من اولین بار بود میشندیم رنگی به اسم قرمز عنابی ( شرابی خاکی !!!) هم وجود داره . 


* این عقیده ی شخصی من بود . و هرگز هرگز هرگز هدفم از نقل آن ، دست کم این نبود که بگویم :نظر من درسته !

شما راحت باشید :)


نظرات 3 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 16:43 http://nazdooneha.blogfa.com

من اصولن برا خرید هر رنگی که بهم بیشتر بیاد رو میخرم و جالبه بعضی مواقع خریدی که انجام دادم بعدش اون رنگ مد بشه (:

شقایق جمعه 15 اسفند 1393 ساعت 01:16

ولى من هم ایمان دارم نظر شما درسته...

انیران پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:01 http://tutiehend7007.blogfa.com/

ازاول اهل مد نبودم...
الانم نیستم ...
تازه این که خوبه فکرکنم دویا سه سالی میشه خریدم رو موکول کردم به بعداز عیدهم خیابون ها خلوت تره هم قیمت ها ارزون تره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد