آن سیصد و سیزده نفر جور نشد ؟

می بینم که  به صف از ساحل عبورشان می دهند و می نشانندشان روی شنهای کنار ساحل . با لباسهای نارنجی نشسته روی دو زانو . از چهره هایشان چیزی نمیشود خواند . من اما چیزی توی سرم سووووووووووووت میکشد . مدتهاست اخبار نمی بینم . کلیپ گوشی ها را نمی بینم . از داعش و جنایاتش خبری نمیگیرم و جستجو نمیکنم . نشسته بودم کنار علی و برایش چای با خرما آورده بودم و از بخت بد داشت اخبار می دید .

میخ شده بودم . نمیتوانستم چشم هایم را ببندم یا گوشهایم را با دو تا دست یخ زده محکم بپوشانم . سرم سووووت میکشید و انگار دلم را به سیخ کشیده باشند و هی زغال زیرش را با حرارت باد بزنند ... داشتم از درون برای یک مشت مسیحی مصری ، کباب می شدم . خودم را جای خانواده شان گذاشتم و برای لحظاتی مردم ...

 من از این دنیا نفرت دارم . از دنیایی که هر روز و هر لحظه هزاران نفر به دست هزارن نفر دیگر میمیرند و اسممان همچنان انسان است . من از دنیایی که در یک کیلومتری ام زنی ، از سر کینه ی زنانه ، کودک همسایه شان را توی حمام در لگن آب جوش خفه می کند و پشیمان هم نیست ، می ترسم . از مرگ برای خودم نمیترسم اما از کشته شدن کودکان جلوی چشم مادرانشان  و سر بریده شدن مادر پیش چشم بچه ها ، خون توی رگهایم می ماسد . می شنوم  اخبار تجاوز را تمام تنم درد میگیرد و به خود میپیچم .

خدا کند زودتر ... خیلی زودتر کسی که باید بیاید از راه برسد برای یک دنیای امن ... یک دنیای بی هراس !


Ebi - Ki Ashkato Pak Mikoneh



نظرات 4 + ارسال نظر
مامان نازدونه ها دوشنبه 11 اسفند 1393 ساعت 11:55 http://nazdooneha.blogfa.com

ارغوان جان با هر پستی که گذاشتی سر زدم اما موقع ثبت کامنت که میشد ارور میداد عزیزم
الانم بلاگفا مشکل داره و نظرات تایید نشده رو نشون نمیده که رمز رو ببینم وپست بالا رو بخونم دوباره سر میزنم عزیز دلم

فدای تو بشم من . دوباره برات میزارمش رمز رو

آخ ارغوان توصیف این صحنه رو امروز از خواهرم شنیدم، منم داغ شدم و مخم سوت کشید
کاش بیاد زودتر!! قبل از اون که خیلی دیر بشه! و دیگه از انسانیت ما آدما چیزی نمونده باشه

شیما جمعه 1 اسفند 1393 ساعت 15:48

خدا کند زودتر ... خیلی زودتر کسی که باید بیاید از راه برسد برای یک دنیای امن ... یک دنیای بی هراس !
آمین

انیران پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 11:28 http://tutiehend7007.blogfa.com/

ماکه جز آن ها نیستیم اما بیا برای امدنش دعا کنیم
اللهم عجل لولیک الفرج...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد