در فصل به فصل روزگارم ، بهار همیشه هست ...

من و بهار به اندازه ی بهار و بابا ، با هم صمیمی و عیاق و موافق نیستیم . اما مادر و دختری هستیم که در دور بودن از هم بی شکیبیم . تاب نمی آوریم . گرچه با هم که هستیم کم پیش می آید بغلش کنم و ببوسمش . اصولا یکی از ایرادهای بزرگ من همین بوده و هست . که بهار را و تعلیم و تربیتش را  به عهده گرفتم و از رفاقت فی مابینمان غافل شدم . این روزها اما برای ترمیم این رابطه  دارم سعی میکنم . . می دانید ؟ بهار بسیار باهوش و تیز است . و حواسش به همه چیز هست . اما نمی داند که این جلز و ولز کردن من از چه بابت است . اینکه تمام هم و غم من برای پیشتازی و ممتازی اوست . برای اینکه کم نیاورد . از این بابت است که میخواهم دست کم شانه به شانه ی هم سالانش باشد و ببیند و تجربه کند . گاهی فکر میکنم این حرص خوردن ها و انرژی هایی که من میگذارم به پای بهار ، عاقبت بدجور کار دستم میدهد . ولی باز نمیتوانم بی خیال باشم و بگویم اینبار ولش کن . ولش کن دست خالی و بی کاردستی برود مدرسه . بگذار بدون تمرین خواندن و صداکشی امروز سر کلاس حاضر شود . و یا مهم نیست توی کلاس زبانش نداند پاسخ nice to meet you را باید چی داد . یک دختر که بشتر ندارم . یک دختر باهوش و زیبا و همه چی تمام ... باید برای تحکیم این رابطه کاری کنم :(


* دست منه تو عکس :)


نظرات 4 + ارسال نظر
انیران دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 22:43 http://tutiehend7007.blogfa.com/

من که دقیق نمیفهمم این دلواپسی های مادرانه یعنی چی ولی میدونم تربیت بچه بخصوص ازدوران بارداری تا سه سال اول بعدازتولد ازنون شب واجب تره

آفرین.دیگه چی رو بایستی میدونستی ?فدات
راستی شمارمو برات گذاشتم.دیدی‏?‏

علی دوشنبه 27 بهمن 1393 ساعت 16:53

نازی انشاالله موفق میشه

ممنونم

آلما یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:40

سلام
عزیزم بهار
خیلی نازه ما شاالله
ولی ارغوان جان تجربه ثابت کرده ک زیادپیگیر کارای درسی بچه ها بشیم یه جور وابستگی پیش میاد ک سالها بعد ممکنه از پس مشکلات تحصیلشون بتنهایی بر نیان
زیاد دور وبرشو نگیر.زیاد استرس نداشته باش.بذار گاهی اشتباه کنه گاهی بدون کاردستی بره تا بفهمه خودش باید مستقل بشه و کاراشو انجام بده.نظارت داشته باش حمایتش کن ولی مث من دخالت نکن ک بعدها مثل پسرمن تو تکالیفش چشمش به مادر و کمکش نباشه.این تجربه منه البته.منه مادر دوتا بچه بسیار باهوش وحساس.والبته تجربه شغلی هم هست.امیدوارم مادر دختر دوستای خوبی باشین

فدای تو مادر نمونه بشم من :)
ممنون از راهنمایی هات

گلابتون بانو شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 18:53 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

ماشاالله. چه قدر ناز و خواستنیه این دختر!
همه تلاشت رو براش بکن اما مواظب باش جلوی آزادیاشو نگیری!

نه بانو.اتفاقا ب قیمت از دست رفتن آزادی خودم و وقت و زندگی ام،حالا او آزاد و موفق است و اوقات فراغت و بازی و تفریحش سر جایش است.حواسم ب همه چیز هست .غمت نباشد گلبانو :‏)‏

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد