یک پاره یِ دل است ، زبان ... در دهانِ ما

کسی انگار نیست 

انگار هیچکس منتظر نبوده و من فقط خواب دیده ام 

نظرات 6 + ارسال نظر
انیران یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 15:40 http://tutiehend7007.blogfa.com

سلام
آخیش دلمون بازشد...
پوکیدیم بس که خیلی نبودی...
حالا خیلی هستی...؟

فدای تو بشم من ... عمری بود هستم در خدمتت
انیران دوستت دارما با اینکه هیچ چیزی در موردت نمیدونم این دوساله !

مامان نازدونه ها یکشنبه 18 آبان 1393 ساعت 08:38 http://nazdooneha.blogfa.com

خانم اجازه؟
حاضر (.

ای جان

شیما شنبه 17 آبان 1393 ساعت 20:03

شاید همه ی احساساتت برام ملموس نباشه...اما میتونم درک کنمشون ...:(

تو که عزیز دل منی

شازده کوچولو شنبه 17 آبان 1393 ساعت 16:46

سلام عزیز دلم . منزل نو مبارک . خوشحالم که دوباره روزهای خوب با هم بودنمون دارن شروع میشن ...
التماس دعا عزیزم .،
روزگارت لبریز خوشی و سلامتی

فدای اینهمه مهربونی تو بشم من . شازده منزل نو نیست فقط کاغذ دیواریش عوض شده

دریا جمعه 16 آبان 1393 ساعت 22:22

سلام
تنها چرا ؟؟

تنهایی لزوما به این معنی نیست که کسی دور و برت نباشه . وقتی کسی نمیفهمدت یعنی تنها هستی .

ارغوان جمعه 16 آبان 1393 ساعت 11:36

از چه تنها شده ای دل من !:(

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد