من بی دخترم هیچم !

بهار : مامان بیا یه مساقبه (مسابقه) با هم اجرا کنیم . میای ؟     من : آره . چ مسابقه ای ؟ بهار : خب ! اسم بگیم . من یه اسم . تو یه اسم . اسم آااادم .        من : باشه . موافقم . شروع شد ... بهار : بهار ( چقدر ضایع که با اسم خودش شروع کرد . تا تهشو میشد خوند :) )   من : فاطمه  بهار : خب . مممممم ... کیان    من : محمد    بهار : قبول نیست مامان  :( خودت گفتی اسم محمد رو همینجوری راحت نگو :)   من : خب صلواتشو میفرستیم ( اللهم صل علی محمد و آل محمد ) قبوله الان ؟      بهار : مممممم ... باشه . چون دلم برات سوخت قبوله !       بهار : حالا نوبت منه . گل خانم .      من : به به . چه اسم قشنگی . اسم ننه منه هااااا! نسترن . بهار : مولی !!!!  من : مولی ؟ مولی اسمه ؟       بهار : آره عمو مولی توی فیلمه ... قصه میگه . سموره :)    من : باشه . پروانه !    بهار : پروانه که حچره اس ( حشره ) . من : نه خب اسمه .    بهار : باشه (با اکراه قبول میکنه) . ممممممممم . دم طلا !  من : دم طلا ؟ بهار : آره خب . ( خیلی حق به جانب :) ) من : قبول نیستا ! اسم آدم بگو . اسم سمور رو هم چون دلم برات سوخت ! قبول کردم .    بهار : ممممممممم .. امین .   من : آفرین! معصومه .    بهار : معصومه ی عمه یا یکی دیگه ؟   من : فرقی هم مگه میکنه ؟:)  بهار : نه ... . حاجی !     من : حاجی ؟   بهار : آره . عموحاجی مگه اسمش حاجی نیست ؟ :))

و من و دخترم همچنان اسم گفتیم و گفتیم تا من در کمال ناباوری کم آوردم . همچین مسابقه ای بود خب . بهار هم پیروزمندانه تا شب منتظر شد که خبر این فتح الفتوح را به گوش پدرش برساند با شور و شعفی  مختص خودش :)


پ ن : این را نوشتم تا حال و هوای خودم و شما عوض شود . ممنون بابت محبت هایتان .


چقدر این عکس را دوست دارم :) سیگار لای انگشتان آیدا و چشمان احمد . ای جان ! شاملوی خوشتیپ من ! روحت شاد .

دانلودانه : یادش بخیر این :Blash

 

نظرات 12 + ارسال نظر

سخـــــــــتــی تــنهــایی را وقتـــــی فــــهمیـــدم

کــ ــه دیــدم مترسکـــــ

بـه کــلاغ میــ ــگویــد:

هرچــقدر دوستـــ ــ داری نوکــ بزن

فقـــط تنهــام نــذار!!

Goddess چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 22:38

سلام
شما و خیلی از دوستان خوب دیگر به من لطف دارید
کمی، فقط کمی قد بکشم که اندکی لایق این محبت های شما بشوم بعد شاید رویم بشود بیایم!
شما خودتان یک بانوی خوب و یک مادر نمونه اید.. و این خود خود آرامش است بزرگوار

زنده باشید

در پناه حق...

انیران چهارشنبه 14 خرداد 1393 ساعت 14:38 http://http://tutiehend7007.blogfa.com

خدا بهارت رو خزون نکنه...
وکیانت رو حفظ کنه...

مامان رهام یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 21:01

جونم به اینهمه شیرین زبونی
خدا واست حفظش کنه
عاشق داشتن یه دخترم
اما دختر داشتن و خوب بزرگ کردنش نعمت و هنره
انشاله خوشبختی و موفقیت هاشو ببینی
مامان دوست داشتنی

شیما شنبه 10 خرداد 1393 ساعت 08:57

ی ماچ گندهههه از طرف من برای بهار شیرین زبوونم

ممنون خاله شیمای عزیز.

Goddess جمعه 9 خرداد 1393 ساعت 23:58

سلام
خداوند بهار زندگیتونو سبز و سلامت در پناه امن خودش حفظ کنه

سلامت و سربلند باشید

در پناه حق...

عزیزم‏!تو رو خدا وبتو راه بنداز دوباره.ب بودنت نیاز دارم ب نوشته های آرامش بخشت.

الهام پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 15:18 http://17248293.blogfa.com

سلام ارغوان جون
ای جانم چه بازی جالبی
کلی خندیدم بخدا

سهیلا پنج‌شنبه 8 خرداد 1393 ساعت 00:58 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

ای به قربون مادر و دختر که چه موجودات دوست داشتنین...

خدا شما عزیزانمو درپناه خودش حفظ کنه.
اینقدر خندیدم وقتی دیدم بهار وقتی کم میاره از سمور و جک و جونورای دیگه مایه میذاره...
آخ خ خ چقدر دلم برای کیان تنگ شده....باور کن ایندفه که بیام فقط نیروی کیان برای کشوندنم بسه به مولا....جوونممم به جوجه ی طلالیی خودممم...بماچش ازطرف من و همینطور روی ماه بهارمو...

فدای تو بشم من :‏)‏ تازه من همشو ننوشتم سهیلا.مسابقه هاش انقد عجیب و نفس گیرن !

✿سُــهـــیلا ✿ چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 23:10 http://fortuna.blogfa.com/

ای جونم عزیزکم

آلما چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 22:48

جانم بهار
آیدای منم هیچوقت کم نیورده تو این بازیهای دخترونه.
گاهی فکر میکنم اگه نبودن بچه ها ودردسراشون وبازیهاشون من یکی از افسردگی مفرط میمردم.
خدا حفظش کنه واست

علی چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 22:17

سلام خوشحال که حال و هوای بهتری دارید
موفق باشید

گلابتون بانو چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 20:51 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

جانم! چه دختر شیرین زبونی. خدا حفظش کنه!
خوبه که دخترت به اسم بازی قانعه. من یا باید گل پسرو ببرم گردش یا باهاش کشتی بگیرم. تو این مایه ها خلاصه! خیلی انرژی میگیره تا راضی بشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد