اختصار

میگذارم 

به حال خودشان باشند 

فکرهایی را که برای من دست تکان میدهند ...


پ ن : برای عروسی خواهرم ، من عزا گرفته ام . چقدر پاشیده شدیم ما 6 نفر !!!!

* دارم عادت میکنم به مختصر نویسی . به من بگوید یکی ! خوب است یا بد ؟

** دانلود آهنگ من انتخاب شدم از سیامک عباسی




من از اینها میخواااااااااااام . گرچه برای داشتنشان از من گذشته !

نظرات 7 + ارسال نظر
مامان رهام یکشنبه 28 اردیبهشت 1393 ساعت 10:18

مبارک باشه
بابا خوش بحالت ،من دلم لک زده واسه یه عروسی اونم از اقوام نزدیک اونوقت تو ماتم گرفتی؟
خداخواهراتو واست حفظ کنه ما که بی نصیبیم
خوش بگذره
کیف و کفش موردعلاقتم که قرمزه

گلابتون بانو پنج‌شنبه 25 اردیبهشت 1393 ساعت 01:02 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

اختصار نویسی خوبه ولی دیگه نه این قدر! تو قبلا هم پست هات خیلی مفصل نبود.من سبک قدیمت رو بیشتر دوست دارم.

چرا عزا گرفتی؟ عروسی که خوبه. می ترسی از خواهرت دور بشی؟

در ضمن برای داشتن اون کفش و کیف هیچ هم ازت نگذشته! تو که سنی نداری خواهر!

شیما چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 ساعت 13:28

ایــن فنجــان قهــوه هــم تمــام مــی شــود
و از ایــن کــافــه هــم خــواهیــم رفــت!



و مــن هنــوز بــه حــرف هــایــی فکــر مــی کنــم

کــه بــرای نگفتــن داریــم . . .


**اختصار نویسی هم خوب است ..اما جور دیگر عادت کردم...بنویس...زیاد...

آلما سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1393 ساعت 11:20

سلام
عیدتون مبارک نازنین خواهر...البته ببخشید اگه منو قابل خواهری بدونید آخه از نعمت خواهر محرومم
اومدم ببینم خانم خوشکلی که اسم همسر گرامیش علی آقاست واسه روز مرد چی گذاشته که انگار سرت شلوغ بوده عزیز
از اینا که بگذریم تو این ماه عزیز وروزای عزیزآلما رواز دعای خیر محروم نکنید

آلما دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 08:50

سلام
کاش منم میتونستم فکرا رو به حال خودشون بذارم اینروزا
داغونم ازهم پاشیده خراب
ارغوان جان بسیار محتاج دعای دوستانم وبسیار به دعای دیگران واسه گرفتن حاجت اعتقاددارم

سلام آلماجان.انشالله ک حاجت روا بشید ب زودی.دعا هم ب چشم.محتاجیم

دریا دوشنبه 22 اردیبهشت 1393 ساعت 08:15

سلام گل بانو
مختصر نویسی هات هم زیباست
اما من دلم پر حرفی هایت را میخواهد
برای عروسی که عزا نمیگیرند دختر!!!
راستی ما دعوتیم دیگه ان شاالله!!؟؟
کیف و کفش زیباییه،منم میخوامش!بیخیال سن و سال دختر!

من و پرحرفی‏?من همیشه کم حرف بودم و هستم دریا‏!دعوتی خب‏!میای واقعا‏?‏

duman یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 ساعت 22:44 http://rendaneh-mast.blogfa.com

فکرها را به حال خودشان نگذار بانو!فررارن؛ قهر می کنند و می روند!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد