من که شاعر نیستم خب !

اردیبهشت حواسش نیست

بی آنکه خودش بخواهد

شده بهترین ماه سال !

اردیبهشت حواس پرت دوست داشتنی من !

بی آنکه من بخواهم 

حرف ها و نشانه ها و هجا ها و آواها را

در نفس های من حبس کرده

شعر ، می گویم .

من اسیر شده ام 

در دست های اردیبهشت ...


پ ن : یک رفیق خوب پیدا کرده ام . یک رفیق مثل خود خود خودم . شادم !

دانلودانه : یک آهنگ بسیار زیبا از باریش مانچو که ازش خاطره زیاد دارم و امروز دوباره دلم خواست هزار بار گوشش کنم به دلایلی :)

گل پنبه از باریش مانچو


نظرات 6 + ارسال نظر
شیما دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 22:40

زیبا بود دوستم...خدارو شکر که دوست پیدا کردی...
اردیبهشت رو دوست دارم...زیباست

آلما دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 18:26

دوست خوب غنیمته.قدر بدون
ازاردیبهشت گفتی دلم هوای اردیبهشت شیراز کرد بشدت اردیبهشت شیراز ما زیباست. حیف که ازش محرومم امسال.معروفه که اردیبهشت شیراز آدمو عاشق میکنه واگه عاشق باشی عاشقتر میشی.قابل دونستی بیا به اردیبهشت شیراز ما ارغوان جان

شما آدرس بده الما جان
حالا شیرازم میام انشالله

گلابتون بانو دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 12:13 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

دوست خوب و همراه از بهترین نعمت ها خداست!

اون عکسی که گوشه وبلاگه عکس خودته؟

بله.خودم هستم

علی دوشنبه 15 اردیبهشت 1393 ساعت 09:23

بسیار زیبا بودلذت بردم از این اهنگ

duman یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 22:53 http://rendaneh-mast.blogfa.com

"تو" فقط باش و بمان
تا ببینی که چطور
تمام سال
اردیبهشت می شود برایم!

عجب چیزی گفتی‏!حافظا‏!‏

سهیلا یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 22:41 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

خوشحالم برات ارغوان جان
امیدوارم حسابی هوای همدیگه رو داشته باشید.
میگممممممممم برای چی دیگه تحویل نمیگیری هاااا؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

من فدای تو بشم.من درخدمتم.پس کی میای‏?سهیلا !فدایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد