من فیمینیست نیستم :)

1) این روزها کارم شده رفتن به فیسبوک و دنبال آدم ها گشتن . آدمهایی که اسمشان را گاهی با هزار جخت ( تلاش به زبان پدری ام ) و تقلا به خاطر می آورم و پشت بندش ، حریصانه و کنجکاوانه ( توأمان ) جستجویشان میکنم . آدم هایی که خاطراتشان قوت دارد در ذهنم ، هک شده اند در خاطرم . اما گاهی اسمشان ، اسم کوچک یا اسم فامیلشان تق و لق میکند در حافظه ام .

چند شب پیش بود . دنبال اسم یک بابایی میگشتیم که سالهای 80-81 توی همین محیط مجاز دلباخته اش شدیم و او هم نامردی نکرد ، خوب گذاشت توی کاسه ی مان . رفتم پی اش را گرفتم . چققققققققدر بی شباهت شده بود به آن موقعش . پیر شده بود و شاید از اول هم زوارش در رفته بود و من بچه بودم و ساده . اصلا من الاغ عاشق چی این بشر شده بودم نمیدانم !  خلاصه اینکه یک دختر داشت و کلی چین افتاده بود روی پیشانی اش و خیلی بی ریخت شده بود . آن روزها ادعای فهمیدن شعر داشت و شاعری میکرد مثلا . که بعدها کاشف به عمل آمد دزدی بوده اند شعرها . امروز توی فیسبوک جز طنزهای سخیف و تصاویر پرت و بی ربط به دنیای من ، چیزی نمیشد دید توی پیج اش . به هیچ وجه قابل لایک شدن نبود بخدا . اغراق نمیکنم  و  جا داشت در آن لحظه سجده ی شکر به جا می آوردم که خدا همان روزها کاری کرد که تمام بشود همه چی . گاهی بیخودی روی یک چیز بی ارزش مانور میدهیم و به خاطرش صدایمان را برای خدا بالا می بریم . خداییش حیف بودم برای آن مرتیکه . :)


2) از من می شنوید هیچ وقت ، هیچ وقت به قول و قرار دختر بچه ی 6 ساله مبنی بر مراقب داداش یک ساله اش بودن ، اعتماد نکنید . وگرنه در عرض کمتر از 5 دقیقه ، جیغ هر دویشان بلند میشود که کوچیکه بزرگه رو گاز گرفته و بزرگه یکی خوابانده توی گوشش ، لاک ناخن را سابیده اند به موکت . عطر محبوبت را پیف پیف در هوا خالی کرده اند ، فضای بس دل انگیزی در اتاق پر از بلوک و خمیر بازی و مداد رنگی حاکم خواهد شد . و شما می مانید و آتشفشان درونتان که باید خاموشش کنید بی آنکه صدایتان برای بچه ها بالا برود . 


3) چه بیخود گفته اند بی محلی کردن به شوهر باعث میشود بیشتر جذبتان شود . هیچ هم اینطور نیست . من محبت بیشتر کردم و مهربانی بیشتر و بیشتر تری دیدم . والا بخدا . باور کنید . البته این را هم بگویم که همسرم مرد خیلی خیلی خاصی است هاااااااا! ( من فیمینیست نیستم :))


4) یادم نرفته شب آرزوها نزدیک است . برای همه تان از ته ته دلم دعا میکنم . 


Homayoun Shajarian – Chera Rafti : دانلودانه 

نظرات 5 + ارسال نظر
برای تو یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 16:08 http://www.dearlover.blogfa.com

سلام واقعا گاهی خدا لطفهای بهمون می کنه که حتما باید شامل مرور زمان بشه تا بفهمیم و شاکر بشیم

duman جمعه 12 اردیبهشت 1393 ساعت 00:55 http://rendaneh-mast.blogfa.com

همایون و آلبوم آخرش رو عشق است!

بزن زنگو !

علی پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 23:05

ممنون

شیما پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 21:23

فیس بووک خوب است اما حال میخواهد ک ندارم
کی گفته کم محلی کنیم...اتفاقا باید شیش دونگ حواست باشه و محبت کنی.اما یه وقتاییه روشون زیاد میشه و اونوقتاس ک باید از دونگش کم کنی تا بفهمن

گلابتون بانو پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 12:27 http://golabatoonbanoo.blogsky.com/

1. من تو فیس بوک عضو نیستم اما باید کار جالبی باشه! با این آدم تو فضای مجازی آشنا شده بودی؟ وب شد بالاخره حکمت کارو فهمیدی!

2. داری وضعیت سال آینده منو توصیف می کنی!!! خدا بهمون رحم کنه!

3. حرفتو کاملا قبول دارم. منم تجربه اش کردم. زیاد نباید این توصیه ها رو جدی گرفت. آدما متفاوتن!

4.منم دعا کن دوستم.

چشم عزیز.حاجت روا باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد