نژاد پرستانی به نام دهکردی !

بهار : مامان ! نازنین امروز توی کلاس گفت : " بختیاریها سوسک میخورن ".

من : نازنین عقلش نمیرسه مامان . زیاد به حرفاش اهمیت نده .

بهار : مامان ! ما بختیاری هستیم . مگه نه  ؟ 

من : آره . چطور مگه ؟

بهار : برای نازنین متآسفم . واقعاً متأسفم . فردا باید به خاله الناز بگم حسابشو برسه . 

من : بهار ! اهمیت نده به حرفاش . بچه اس . نمیدونه چی بگه  و چی نگه .

بهار : بچه اس ؟ ( با عصبانیت ) بچه اس ؟ مگه من و اون توی یه کلاس نیستیم ؟ مگه هر دومون شیش سالمون نیست . پس چطور من از این حرفای زشت  زشت نمیگم . خاک تو سرش . اصلا خاک تو سرش .


 عزیزم ! هنوز مونده تا از این بدترش رو تو زندگیت بشنوی و مجبور باشی خودتو بزنی به نشنیدن . اعتراض وارد نیست !

----------------------

پ ن : اگر ما بزرگترها به نژادها و گویش ها توهین نکنیم ، کودکانمان هرگز به زبان بچگی شان ، نژاد پرستی نمی کنند . 

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 00:40 http://midwife21.blogfa.com

ای جان !
خاک تو سرش !اصلا بگو خودم میزنمش

قربان تو یکی برم من

علی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 23:02

سلام نمیدانم چه بگو شاید افکار بچه ها را ما بزرگتر ها اینچنین آشفته می کنیم.....شاید

شاید که نه.دقیقا

سهیلا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 21:01 http://fany-rooz-2001.blogsky.com/

راست میگی ارغوان جون
بهار هم راست میگه
اصن هرکی تو هین کنه خره...........والسلاممممم

فدات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد