دیالوگ ماندگار

صدای هیچ کسی انگار شبیه صدای هیچ کس نیست ؛ درست مانند نفس های بخصوص ، نگاه های بخصوص، دلواپسی ها و حتی درنگ های بخصوص ! 

برف را پارو میکنی و بیخیال آدم برفی ها میشوی . دستهایت یخ و سرد است . چای من اما تازه دم و گرم . داغ داغ ، همانطور که دلخواهت است . خانه را ، چای را و من را توی نفست میریزی و میگویی : بخدا عاشقتم !!! طنین دوستت دارم تو شبیه هیچ کسی نیست . تو بخصوص منی !!! من دیر فهمیدم !

---------------------------

* بهار : مامان ! تو طرفدار سوباسایی یا کاکرو ؟

من : کارکرو ؛ آخه به من میاد از سوباسای شیربرنج ! خوشم بیاد :) ؟

بهار : ماماااااااااااااان ! پسر خودت شیربرنجه .

من : آره متاسفانه ، من و کیان شیربرنجیم :(

-----------------

** غمگینم...

 چونان پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ برمی گردد

                                                                       پسرش نیست!


                                                                         "مایاکوفسکی"

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد