قبل تر ها اصلا مشتاق زیارتش نبودم . این قبل تر ها یعنی غیر از این دوبار اخیر که سعادت زیارتش نصیبم شد  . به خوبی یادم می آید وقتی پدرم مثلا یک صحن را نشان میکرد و میگفت قرارمان بعد زیارت همینجا !همه میرفتند برای زیارت و من از جایم جم نمیخوردم .  همانجا می ماندم . نه زیارتنامه ای می خواندم و نه حتی نماز زیارت . فقط منتظر بودم همه جمع شوند دوباره تا زود تر برگردیم . این علاقه و عشق نمی دانم از کجا افتاد به جانم که حالا هر لحظه و هر وقت که اسم آقام امام رضا می آید من سراپا شعله میشوم و آتشی می افتد به جانم که می سوزاند و آرام نمیگیرد . هرگز تلاش نکردم به هر قیمتی که شده دستم برسد به ضریح . همان دور می ایستم و سلام میدهم اما احساسم نزدیک نزدیک نزدیک است . کنار قبر مطهر . من این مکان را دوست دارم . من عاشق این قسمت از جغرافیای ایرانم . به جهت سلام . به جهت ارادت . برای اظهار عشق .

صلوات خاصه امام رضا(ع) را با صدای حاج رضا انصاریان اینجا دنلود کنید

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد