خیلی ها خیال می کنن زنان خوشبخت ، زن هایی هستند با چهره و اندام دلفریب ، عطر مارک فلان و لباس های مارک بهمان ، آزادی های مفرط ، تحصیلات آنچنانی ، سرکار خانوم بودن ، خانم دکتر یا مهندس بودن ، صاحب ماشین و پول و قدرت و همسران میلیونر و میلیاردری ! دارندگان خانواده ی مرفه پدری و...و....و....

اما

زنان خوشبخت چهره های مات و گیجشان تابلوست . به هیچ وجه دلربا نیستند .با عطر و ادوکلن بیگانه ! آزدی شان اگرچه کمتر از بقیه اما به واقع از سرشان زیادیست . تحصیلات ؟وقار ؟ ....

در پاسخ سئوالی معمول که میپرسی شان : ابتدا سری می خارانند و بعد به من و من می افتند . ولی اینکه قرعه کشی زنانه ی شان چون و چگونه است را خوب بلدند یا این که یارانه هارا ریختند به حساب یا نه ؟!

زنان خوشبخت نسبت به همسرانشان سرد و بی علاقه می نمایند و علاقه ی واقعی شان خانه به خانه گشتن است . بازار !!!! رفتن . جنس بنجل خریدن به قیمت ارزانی است . عموما خانه هایی مستقل اما شلخته و درهم دارند و برایشان مهم نیست که دست پختشان بسیار غیرعادی است . به راحتی بچه هایشان را با کمترین دغدغه ی تربیتی بزرگ می کنند .

در عوض همسرانی دارند قانع ! خوش پوش ! وفادار !!!!! و با شخصیت اجتماعی و سیاسی معقول .

اسم این رویداد را نه می توان شانس گذاشت ... نه بخت و اقبال .

خواست خدا اینست که دسته ی دوم در عین بی لیاقتی خوشبخت ترین زنان روی زمین باشند !

--------------

پ ن : عزیز من ! منظور من مادرانمون نیست ! منظور من زنان فداکار نیست . اون دسته ی دوم اصلا نمیدونه فداکاری کیلویی چند ؟ نمیدونه قناعت یعنی چه ؟ این دو مقوله رو قاطی نکنین لطفا ! مثلا مادر من : هرگز آرایش نکرد اما همیشه تمیز بوده !خودش و خونه و زندگیش ... در عین سادگی و کم سوادی اما حالیش بود کیه و کجاست ! عزیز من ! خواهش میکنم زنان ابله رو با زنان مظلوم یکی نکنید !

زن خوب و فداکار از روی فهم و شعور آرایش نمی کنه ! جلب توجه نمی کنه ! دلبری نمی کنه نه از روی عدم و نیستیش !زن خوب و فداکار دماغ بچه شو تمیز می کنه ! به خونه و همسرش اهمیت میده ! غذاش پر از مو و سنگ و کثافت نیس ! وقتی چادر میزنه ، مرتبه مقنعه و روسریش ! نه اینکه موهای چربشو ول بده زیر چادر و بره بیرون ...از کنارش رد میشی بوی تنش منزجرت نکنه !

عزیز من ! این مقوله ها از هم جدان ! محض رضای خدا بفهم !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد